دندان‌پزشکان در بابل دست به‌ کار شدند/ کمک برای خرید تجهیزات مقابله با کرونا

دندان‌پزشکان در بابل دست به‌ کار شدند/ کمک برای خرید تجهیزات مقابله با کرونا

به گزارش  مازند روز به نقل از خبرگزاری فارس، احسان موعودی رئیس دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: از حدود ۱۰ روز پیش با مشورت وهم‌فکری و همت استاتید دانشکده و دندان‌پزشکان بابل، اقدام تازه‌ای برای مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت.

وی افزود: جهت تهیه ماسک و لباس برای پرستاران و پزشکان از جان گذشته بیمارستان‌های بابل، فراخوانی در بین همکاران و اساتید دانشکده دندان‌پزشکی به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی اقدام شد.

موعودی تصریح کرد: در این اقدام مبلغ ۹۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جمع‌آوری شد، درقدم اول تعداد ۵۰۰ عدد ماسک N۹۹ تهیه و تحویل بیمارستان روحانی شد و بعد ۲ هزار ماسک N۹۹ و ۵۰۰ عدد ماسک N۹۵ تهیه شد که بین بیمارستان‌های روحانی و یحیی‌نژاد تقسیم شد.

رئیس دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: در اقدام بعدی، تعداد ۲۳۱عدد لباس ایزوله ضد آب وهزار و ۱۰۰ عدد ماسک N۹۹ تهیه  که ۱۰۹ عدد لباس به بیمارستان روحانی و ۱۱۰ لباس و ۵۰۰ عدد ماسک به بیمارستان یحیی‌نژاد و ۱۰۰ عدد ماسک به بیمارستان کودکان امیرکلاء و ۵۰۰ ماسک به بیمارستان شهید بهشتی و ۱۲عدد لباس ایزوله به متخصصین اورژانس بهشتی تحویل داده شد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha